Swappie vill med en pågående pop up-satsning bidra till att förändra konsumenters beteenden.
Samsung har öppnat en ny butik på där man bjuder in till varumärkets ekosystem. Se bilderna från satsningen!
H&M lanserar just nu en ny generation butiker. En rad uppdaterade och nya koncept öppnas. Ambitionen: att erbjuda en ny upplevelse.
Digitala inslag, nya avdelningar och världspremiär för en ny variant av tag själv-lager. Ikea har uppdaterat varuhuset.
Det schweiziska sportvarumärket On har öppnat ett flaggskepp på den klassiska shoppinggatan. Se bilderna från butiken!
Nyligen öppnade Klättermusen en butik i London och i dag är det premiär i Sverige. Se bilderna från båda butikerna!
Dagligvarukedjan har öppnat en ny butik där designen andas "Parisian chic". Se bilderna från det inspirerande konceptet.
I Casalls nya koncept möter mode innovativ funktion. Med designen vill man hylla kvinnliga former, styrka och passion.
Varumärket ville pånyttföda sin fysiska närvaro. Resultatet: en nyskapande och visuellt stark butiksmiljö.
Skims har öppnat en ny pop up. Den fysiska butiken är avgörande för varumärkets utveckling.