Fygitalt koncept. Adidas nya flaggskepp är varumärkets mest digitala satsning i en fysisk butik.
Kedjan har skapat ett nytt butikskoncept efter kundernas förväntningar på den nya tidens retail.
Förutom nytt sortiment och uppdaterad butiksdesign hittar kunden nu även ett kuraterat utval.
Ytan har laverats samtidigt om sortimentet har utökats mer än någonsin. Se bilderna!
Nu lanserar Electrolux Home ett nytt butikskoncept där man vill bjuda besökarna på en ny upplevelse kring matlagning, smak och gemenskap.
Esprit erbjuder en uppkopplad, intelligent och personaliserad upplevelse.
Volymen på Tmall ska fördubblas på tre år. Ett av verktygen är en ny uppdaterad flaggskeppsbutik med personalisering och ett antal AI-baserade tjänster.
Tekniken möjliggör för e-handlare att förflytta ”live video shopping” från sociala medier till egna plattformar. För NA-KD är det premiär – Monki har redan testat kanalen i Kina.
En framtidsbutik har öppnat i köpcentrumet. Här ska såväl teknik som innehåll uppdateras löpande för att skapa varierade kundupplevelser – och insikter.
Apple har nyöppnat sitt flaggskepp på Femte avenyn i New York. Varumärkets glaskub välkomnar besökaren till en av stadens största turistattraktioner. Se bilderna här!