Den klassiska varuhuskedjan har öppnat en ny ankarbutik i köpcentrumet. Konceptet innehåller en hel del nyheter.
Resor och socialt ansvar kombineras i fysiskt koncept. Samsonite ser det som en avsiktsförklaring.
Här möts man av coworking-ytor, retail och food & beverage. Se de inspirerande bilderna!
Apple har hämtat inspiration från den officiella stadsblomman i detta nyöppnade flaggskepp.
Sportvarumärket On utökar sin detaljhandelsnärvaro. Bara i år planerar man att öppna 15 till 20 nya butiker.
Dagligvarubutiken Ica Stop i Täby har uppdaterat såväl varumärke som design. Man vill förvandla inköpsrundan till en upplevelse i sig.
NK har öppnat en avdelning där man ska kunna ”inspireras, fascineras, vistas och shoppa”.
Nu har Apple Vision Pro lanserats. Detaljhandeln har redan tagit steget in i plattformen – här är tre exempel.
Kedjan vässar kundupplevelsen med dynamisk merchandising och digitala AI-medarbetare i butiken.
Trä är hetare än någonsin inom arkitekturen. Nu har trenden blivit tydlig även inom detaljhandeln.