Varumärket har öppnat en pop upp byggd av is vid polcirkeln. Man menar att projektet representerar cirkularitet i sin renaste form.
”Med sin brutala uppriktighet har utrymmet ett starkt visuellt genomslag men är samtidigt skört och genomskinligt”. Acne Studios har öppnat i Singapore.
H&M tar steget in i metaversum. Varumärket låter användaren skapa sina egna plagg i den virtuella världen. Se hur upplevelsen skapades.
Nike har invigt ett nytt butikskoncept som hyllar basketkulturen och dess community. Man vill fördjupa relationen med målgruppen och skapa en ny plattform.
Swedese Brand Store erbjuder bland annat butiksunika produkter och här ska man även arrangera event under 2023. Se bilderna från butiken!
Kedjan öppnade nyligen ett fysiskt ”digital first”-koncept. Nu satsar men på en virtuell butik där hundratals medarbetare bidrar med experthjälp och demos.
Liveshopping, det vill säga livestreamde shopping-event, fortsätter att vara en snackis. Nu har företeelsen dykt upp även i skyltfönstren.
Tiger of Sedens nya koncept hämtar inspiration från svunna tider. Butiksytan är tänkt att reflektera varumärkets historia och rötter.
I H&M:s nya butikskoncept bjuder man in till en upplevelse formad av de lokala kvarteren och dess kreativa krafter. Det rör sig framåt i ”the speed of style”.
Ännu en anledning att besöka Empire State Building. Starbucks erbjuder butik, workshops, provsmakningar samt mat och dryck i en unik art déco-miljö.