Med en pop up i form av ”Holiday Market” adderar varumärket upplevelser, ljus och färg till det klassiska shoppingområdet.
Showfields öppnade under 2019 en upplevelse där utbudet och teman ständigt varieras. Nu lanserar ”Världens mest intressanta butik” ett nytt koncept.
Världsmästaren i Butikskommunikation (Visual Merchandising) 2022 har korats. Under fyra dagar visade nio ungdomar upp sina färdigheter.
En upplevelse späckad med färger, former och instavänlig visual merchandising. Följ med in i Monkis värld – fylld av systerskap och inspiration.
Gina Tricots omni-inriktade butikskoncept har öppnat i företagets hemstad. Se bilderna från den senaste etableringen!
Dagligvarukedjan testar att sälja varor med en självgående robot. Uppmärksamhet och rörlighet är två fördelar man lyfter fram.
En ny minibutik med ett lokalt och handplockat sortiment kommer dyka upp mitt ute i naturen under hösten.
Livestream shopping etablerar sig snabbt som en försäljnings- och marknadsföringskanal att räkna med. Detta enligt en ny studie.
En lokal konstnär har satt tonen i den färgsprakande och nyskapande miljön i lågpriskonceptet. Butik nummer två har nu öppnat.
För att fira sitt 50-årsjubileum har Nike skapat en upplevelse kring varumärkets förflutna, nutid och framtid.