Det nya affärsområdet för Unibail-Rodamco-Westfield, Westfield Rise, stärker teamet i Norden. Camilla Garami kliver in som Senior Manager Brand Experience & Partnerships och Alice Bergmann intar rollen som Brand Experience & Partnerships Manager.
Teamet utökas, enligt URW, för att kunna möta en ökad efterfrågan på att skapa varumärkesupplevelser och medieinvesteringar i retail-miljö.
Byrån Rise fungerar som en “one-stop-shop” där varumärken och byråer kan skapa innovativa och mätbara kampanjer över URW-plattformar världen över.
Skapar team för Norden
Camilla Garami har en bred erfarenhet av varumärkessamarbeten och upplevelsebaserad kommunikation från bland annat Sony Music Entertainment och SAS Scandinavian Airlines.
Alice Bergmann har en bakgrund inom sälj- och marknadsföring, närmast från Orkla och Xlash.
Tillsammans med Jacob Brandon-Cox, ansvarig för affärsbenet Media i Norden, skapas ett team för att leda Westfield Rise Nordics under ledning av Teun Jan Spits.
– Jag är väldigt glad att få ansluta till Westfield Rises talangfulla team och imponerande plattform av möjligheter. Att skapa värdefulla gemensamma upplevelser och möten har aldrig känts så viktigt som nu, säger Camilla Garami.
Skräddarsydda kampanjer
Det nordiska teamet ansvarar för aktiveringar på Westfield Mall of Scandinavia, Westfield Täby Centrum och Nacka Forum i Sverige samt Fisketorvet Copenhagen Mall i Danmark.
– Med det nya teamet på plats kommer vi att kunna förse våra kunder med skräddarsydda 360˚-kampanjer och marknadsföringsaktiveringar med fokus på datadrivna insikter och mätvärden, säger Teun Jan Spits.
Camilla och Alice har börjat sina nya roller under februari 2023.